درباره وبلاگ


سلام امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد نظر هم یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • سلام. اول ادرس مارا در وبلاگ یا وبسایت خود ثبت کنید و بعد وبلاگ یا وبسایت خودرا ثبت کنید با تشکر








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 39057
تعداد مطالب : 174
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Online User

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

.


تماس با ما

کد هدایت به بالا








دانلود ها
دانلود بازی ها، دانلود اهنگ ها، دانلود فیلم ها، دانلود نمونه سوالات پایه ی هفتم،دانلود شهر های زیبا،دانلود عکس های زیبا و خنده دار




Photo Effects Studio یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ایجاد افکتهای زیبا بر روی تصاویر میباشد و به این منظور میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های گرافیکی حجیم و عمومی گردد.
منتهای سهولت در کار با این نرم افزار پیش بینی گردیده است به طوری که برای ایجاد تغییرات مورد نظرمان تنها کافی است ابتدا تصویر مورد نظرمان را انتخاب کنیم ( گزینه Open ) و سپس از صفحه افکتهای مورد نظر Effect List از میان هشت گروه کلی :

Color رنگ lumination روشنایی Complex ترکیبی Artistic هنری Geometric هندسی Nature طبیعی Montage مبتنی بر جدا کردن اجزا و Basic پایه ، یکی را انتخاب کرده و وارد زیر گروه مربوط به آن گردیم .
هر دسته از این گروهها خود شامل چندین زیر گروه میباشند که در مجموع شامل چندین هزار افکت منفرد میگر
دد . پس از انتخاب تغییر مورد نظر تنها کافی است بر روی آن کلیک نماییم تا عکس اولیه به شکلی که به صورت پیش نمایش و بر روی عنوان افکت مورد نظر دیده میشود تبدیل گردد و پله آخر را هم که چنانکه همه عزیزان به خوبی بدان واقف میباشند Save یا ذخیره تصویر تغییر یافته میباشد .
در نرم افزار علاوه بر امکان اضافه نمود افکتهای اصلی بخشی نیز به عنوان Decoration پیش بینی گریده است که میتوان توسط آن انواع قابهای مجازی و نمادهای هنری چون شمع و پروانه و ... را به تصویر اضافه نمود همچنین در این بخش امکان اضافه نمود متن به تصویر در نظر گرفته شده است .
نرم افزار کاملا Portable و بی نیاز از هر نوع کرک میباشد. تست امنیتی توسط آنتی ویروسهای Norton و Nod32 نرم افزار را بدون مشکل ارزیابی کرده اند. برای اجرای نرم افزار تنها کافی است فایل Photo Effects Studio.exe را اجرا فرمایید. هم اکنون می توانید این نرم افزار گرافيكي را از سایت شهاب بارسلونا  دریافت نمایید.

 

             Photo Effects Studio v2.27



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:, :: 11:15 قبل از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

ورژن جدید نرم افزار محبوب یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.192 Final

Yahoo! Messenger مسنجر معروف شرکت یاهو است که حتمآ آنرا می شناسید. این مسنجر یکی از قدیمی ترین نرم افزار های چت و گفتگو در اینترنت می باشد که از طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. کاربران عضو سایت یاهو به راحتی می توانند  از طریق این برنامه با یکدیگر ارتباط برقرار گنند و به چت و گفتگو بپردازند. همچنین یکی از قابلیت هایی که به ورژن جدید این نرم افزار اضافه شده امکان برقراری ارتباط با کاربران سایت فیسبوک می باشد که با استفاده از آن شما به آسانی قادرید تا با دوستان خود در فیس بوک از طریق یاهو مسنجر چت کنید. علاوه بر این یکی دیگر از امکانات خوب این نرم افزار که در ورژن های قدیمی آن نیز وجود داشت و در این ورژن بهبود یافته امکان ارسال شکلک های جذاب و انیمیشنی است که کاربران در هنگام چت برای درک بهتر متن از آنها استفاده می کنند. امکاناتی همچون ویدیو کنفرانس، چت روم، بازی، قرار دادن Status همراه لینک، ارسال ایمیل، آپلود فایل و …  از دیگر امکانات این برنامه به شمار میروند. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, :: 4:19 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards PC-FLT

 

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, :: 8:12 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

Comodo Dragon 3 دانلود نرم افزار مرورگر وب Comodo Dragon 30 0 0 0 Final

دانلود نرم افزار مرورگر وب Comodo Dragon 30-0-0-0 Final : کمودو دراگون comodo Dragon یک برنامه مرورگراینترنتی بسیار سریع و قدرتمند در زمینه وبگردی و باز کردن صفحات اینترنتی است. سازنده این برنامه ادعا می کند که این مرورگر بسیار ایمن است و می تواند امنیت کاربران را کاملا تضمین کند. در واقع این مرورگر برگرفته از Google chrome می باشد با این تفاوت که باگ های کروم را ندارد و سرعت بارگذاری صفحات بطور کاملا چشمگیر افزایش یافته است و شما میتوانید به راحتی از این نرم افزار استفاده کنید.از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم  شناسایی سریع تکنولوژی SSL  دسترسی سریع به وب سایتها از ویژگی  های مهم این مرورگر میتوان به دسترسی سریع به وب سایتها ، پایداری بیشتر، استفاده کمتر از حافظه سیستم وامنیت بالا و… اشاره کرد.

برخی از ویژگی های نرم افزار جدید Comodo Dragon 30-0-0-0 Final :

- شناسایی سریع تکنولوژی SSL

- وقف کوکیها و بهبود امنیت در حریم خصوصی در حالت Incognito

- بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم

- و…



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 10:35 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

دانلود نرم افزار اجرای فلش در PC با Flash Player Pro v5.8 : کمپانی Adobe بعد از نسخه ی ۹ تغییر بزرگی را اعمال کرد. این شرکت در اقدامی عجیب نرم افزار (پلیر) مخصوص ویندوز را از سری آپدیت های جدید حذف کرد. حرکتی که خیلی از کاربران را وادار به شکایت کرد. این اقدام شما را مجبور می کرد که فایل های فلش خود را از طریق مرورگرها یا ویدئو پلیرها مشاهده کنید. بعد از اینکه شکایات کاربران بیشتر شد، Adobe تصمیم گرفت که یک Portable Player عادی نیز به صورت غیر رسمی عرضه کند. این پلیر در وب سایت و یا انجمن ها و نمایندگی های زیرمجموعه ی Adobe به صورت مستقیم برای دانلود قرار ندارد. Flash Player Pro نام این نرم افزار است. این برنامه در واقع یک نرم افزار اجرای فایل های فلش در کامپیوتر می باشد. این برنامه در دسته بندی Video Player ها قرار می گیرد اما تخصص خاصی در اجرای فایل های فلش دارد. برای مثال، همانطور که می دانید بازی های فلش از جمله کاربردهای بزرگ این فایل ها هستند که معمولاً پلیرهای دیگر قادر به اجرای صحیح این فایل ها نمی باشند. Flash Player Pro این مشکل را نیز حل کرده است و شما می توانید با کمک آن بازی های فلش را نیز به خوبی اجرا کنید.

Flash Player Pro دانلود نرم افزار اجرای فلش در PC با Flash Player Pro v5.8



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 10:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

pes14 pc دانلود بازی جدید Pro Evolution Soccer 2014

بازی PES 2014 بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 10:27 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور
دانلود نرم افزار آفیس Microsoft Office Professional Plus 2013

سرانجام نرم افزار Microsoft Office Professional Plus 2013 منتشر شد . آفیس ۲۰۱۳ بدون کوچکترین تغییر در تنظیمات قبلی به کاربران امکان بارگزاری نسخه کامل آفیس را بر روی هر کامپیوتر شخصی می‌دهد، یک آفیس کامل که در هر زمان که به آن نیاز دارید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

در این نسخه جدید تعدادی از افکت‌ها و طراحی‌های گرافیکی آفیس ۲۰۱۰ حذف شده‌اند . در عوض در طراحی آن بیشتر از رنگ‌های ساده و پس زمینه سفید استفاده شده‌است . در این نسخه پشتیبانی از ویندوز XP و ویستا حذف شده است و این نسخه دیگر روی آن‌ها نصب نمی‌شود.

Microsoft Office Professional Plus 2013 تشکیل شده است از بخشهای زیر :

Word 2013

Excel 2013

Powerpoint 2013

Outlook 2013

OneNote 2013

One Note

Publisher

 

قابلیتهای جدید نسخه حرفه ای آفیس :

امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ

هینه سازی شدن برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها به طور خاص

تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه ای و نیز کاهش مصرف

هماهنگی با امکان پشتیبانی ویندوز ۸ از ARM و..

این مجموعه در ۲ دی وی دی بصورت ۳۲ و ۶۴ بیتی تهیه شده و بر روی سایت دانلود فارسی برای دانلود با لینک مستقیم قرار گرفت  . همچنین شما می توانید این مجموعه را از فروشگاه دانلود فارسی با قیمتی مناسب خریداری کرده و پس از دریافت آن درب منزل و یا محل کارتان در هر نقطه از ایران ، وجه آن را به مامور پست پرداخت نمایید .

تعداد : ۲DVD

قیمت : ۴۰۰۰ تومان



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 10:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

 

دانلود Nero 2014 Platinum 15.0.03500 Final   مجموعه ابزارهای نرو

 

دانلود Nero 2014 Platinum

 

Nero 2014 Platinum 15.0.03500 Final مجموعه نرم افزارهای چند رسانه ای نرو میباشد که به از جمله برنامه های آن می توان به ضبط و تبدیل ویدئو و تصاویر و ابزارهای سرگرم کننده اشاره کرد. نسخه جدید این برنامه با پشتیبانی کامل از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ ارائه شده است. این برنامه تجربه لذت بردن از دیسک های بلوری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از مجموعه بی نظیر نرم افزاری نرو شما می توانید هر نوع نیاز خود را از برنامه های کاربردی این شرکت رفع کنید و به طور سریع و آسان تمامی آنها را داشته باشید. برنامه تبدیل فرمت این مجموعه از آخرین فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و ابزارهای قدرتمند ویرایش, رایت و تبدیل را برایتان ارائه میدهد.
با استفاده از آلبوم تصاویر این برنامه براحتی می توانید به تولید لیست پخش و نمایش اسلایدی تصاویر خود بپردازید و آنها را بازآفرینی کنید. در نرم افزار Nero Platinum پلیر قدرتمنید و همه کاره ای وجود دارد که قابلیت پخیش انواع فرمت های رسانه ای, صوتی و تصویری را دارا میباشد. با استفاده از برنامه پشتیبان گیری این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات مهم خود به طور خودکار پشتیبان گیری کنید. در حال حاضر این برنامه از دیسک هایی با حجم بالاتر از ۲ ترابایت و USB 3.0 پشتیبانی می کند. علاوه بر این شما می توانید از دستگاه NAS نیز برای پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه ای استفاده کنید. هم اکنون می توانید برنامه Nero 2014 Platinum را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 4:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

 

دانلود Ashampoo Burning Studio 14.0.1.12   نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD

دانلود Ashampoo Burning Studio

نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD + نسخه پرتابل

 

Ashampoo Burning Studio 14.0.1.12 برای رایت عکس و فیلم و موسیقی های خود همواره بهتر است از یک نرم افزار مختص این کار استفاده کنید, که بتواند به بهترین نحو داده ها را بر روی سی دی یا دی وی دی و یا بلوری ثبت کند. یکی از کارا ترین و بهترین این نرم افزار ها Ashampoo Burning Studio میباشد که هرچه آنچه شما برای رایت انواع داده نیاز دارید در اختیارتان قرار میدهد, اول از همه رابط کاربری نرم افزار به چشم میخورد که با پوسته های متعدد محیط انتظار کاربران را برآورده کرده است, از ویژگی های قابل ذکر آن رایت داده, تهیه پشتیبان و بازیابی فایلها, رایت و تبدیل موسیقی, تعمیر دیسک های سوخته, ایجاد کاور و برچسب میباشد.

استفاده نرم افزار Ashampoo Burning Studio از موتور قدرتمند رایت سبب شده است که همه فرمت های دیسک های معمول را پشتیبانی کند و سرعت بسیاربالایی در انجام عملیات رایت داشته باشد, از امکانات پیشرفته نرم افزار میتوان به رایت فایلهای CUE و امکان اضافه کردن بلندی صدا و جلوه های صوتی دیگر به آهنگ های شخصی اشاره کرد, این نرم افزار قابلیت اضافه کردن زیرنویس و واترمارک به ویدئوها را دارا میباشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار Ashampoo Burning Studio را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 4:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

 

دانلود اپرا Opera 18.0.1284.68 Final

 

دانلود اپرا Opera

 

Opera 18.0.1284.68 Final اپرا یکی از سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا Opera امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

مرورگر Opera با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن مرورگر اپرا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 4:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

 

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 12.0.0.43 Final x86/x64 تمامی مرورگرها

 دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player x86/x64

 

Adobe Flash Player 12.0.0.43 Final فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera،  AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و ۷ و ۸ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 4:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

 

دانلود گوگل کروم Google Chrome 32.0.1700.76 Final

 

دانلود گوگل کروم Google Chrome

 

Google Chrome 32.0.1700.76 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. نرم افزار گوگل کروم بر روی ویندوز xp, سون ۷ ، هشت ۸ قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت یاس دانلود آخرین ورژن و نسخه جدید از مرورگر گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 3:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 1 PC-RELOADED

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 1 برای PC



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 3:12 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

ازی مربوط به مبارزات همراه با موسیقی می باشد که بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را مجذوب خود کرده است. در نسخه ی استیم بازی مدها، جلوه های گرافیکی و محتوای جدیدی قرار داده شده است. در این بازی شش موسیقی اختصاصی از Electronic Super Joys همراه با شخصیت کارتونی محبوب enV به بخش مسابقات بخش تک نفره اضافه شده است. اگر شما علاقه مند به موزیک های متن این بازی شدید، می توانید موسیقی های این بازی را که توسط Michael Todd Games ساخته شده است را از وبسایت آن دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویر این بازی و دانلود نسخه Steam بازی به صورت رایگان از وبسایت دانلودها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Kickbeat Steam Edition PC-RELOADED

 

Kickbeat steam edition pc cover دانلود بازی Kickbeat Steam Edition برای PC



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 3:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

 

One Thousand Places To See Before You Die – Cambodia BDRip (2007) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

1000 p1 دانلود مستند ۱۰۰۰ جایی که قبل از مرگ باید دید – كمبوديا

 

نام مستند: One Thousand Places To See Before You Die -هزار جایی دیدنی قبل از مرگ (کمبودیا)ا

کارگردان: Casey Brumels

سال انتشار: ۲۰۰۷

زبان: انگلیسی

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم: ۳۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip Mkv

زیرنویس فارسی: ندارد

Official Website

خلاصه داستان : این مستند ، شامل سفر جهانگردی به نام Craig DeSilva به نقاط مختلف جهان است که از آثار دیدنی و تاریخی که در هر یک از کشورها وجود دارد گزارشی تهیه کرده است. این جهانگرد ابتدا به کمبودیا می رود و درباره ی مکان های تاریخی آن جا توضیحاتی را ارائه می دهد و …

 

dvd دانلود مستند ۱۰۰۰ جایی که قبل از مرگ باید دید – كمبوديا شما می توانید نسخه کامل این مستند دیدنی را با کیفیت عالی در ۶ DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید (نسخه ای که در فروشگاه آنلاین دانلودها عرضه می شود قابل پخش در دستگاه های خانگی نیز می باشد). برای ثبت سفارش اینجا را کلیک کنید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 3:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

در این مجموعه پس زمینه های بسیار زیبایی از طبیعت قرار داده شده است، که به علت کیفیت بالای این عکس ها از گذاشتن آن ها به عنوان پس زمینه از زیبایی شان بسیار لذت خواهید برد. تصاویر این مجموعه شامل برترین والپیپرهای مناظر شگفت انگیز می باشد که در سال ۲۰۰۹ به عنوان زیباترین والپیپرهای طبیعت برگزیده شده اند. این مجموعه که دارای ۸۰ والپیپر در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ می باشد نشان خواهد داد که برگزیده شدنشان به عنوان زیباترین والپیپر های طبیعت سال ۲۰۰۹ بی مورد نبوده! زیرا با قرار دادن این تصاویر به عنوان پس زمینه ویندوز خود جلوه و آرامش خاصی به سیستم خود خواهید بخشید! هم اکنون می توانید این مجموعه نایاب را به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید و از استفاده آن ها لذت ببرید.

 

Untitled 1 مجموعه برترین والپیپر های طبیعت برگزیده شده در سال 2009



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 3:3 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

 

مجموعه ۳ تم فوق العاده زیبا و با کیفیت مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ را برای شما کاربران سایت دانلودها آماده نموده ایم.

 

 

 

3 New Nokia s60v5 themes  مجموعه 3 تم زیبا مخصوص گوشی های نوکیا s60v5

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 2:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

در این پست قصد داریم مجموعه ایی کامل از نرم افزار های موبایل را در اختیار شما کاربران سایت دانلود ها قرار دهیم این مجموعه شامل ۸۰ نرم افزار مفید و کاربردی  با فرمت جاوا بوده که بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب هستند.

 

80 Softwares For Mobile مجموعه 80 نرم افزار جاوا مخصوص موبایل



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 2:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

مجموعه ایی از پس زمینه های فوق العاده زیبا و با کیفیت در سایز ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل مخصوص موبایل را برای شما کاربران سایت دانلود ها آماده دانلود کرده ایم.

 

40 360x640 wallpapers مجموعه والپیپر های موبایل



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 2:56 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور